Denis & Denis
07. mart 2013.

09. mart 2013.

Ne, nije to bilo zbog 08. marta, kada je sve "prštalo" od namenskih koncerata (da ne spominjem imena, prepoznaće se). Ovo je bio početak povratničke turneje ultimativnog elektropop benda 80-tih, grupe Denis & Denis.

Izuzetna popularnost benda nije prestajala, svih 30 godina otkad su Denis & Denis počeli sa radom. Nažalost posle albuma Čuvaj se i mini albuma Ja sam lažljiva raspala se originalna postavka koju su činili Marina Perazić, (vokali) i Davor Tolja (autor kompozicija, sintisajzeri i prateći vokali). Na pola postojanja grupe pridružio im se Edi Kraljić (gitare, vokali i prateći vokali). Odlaskom Marine u solističke vode Tolja i Kraljić su snimili i objavili još jedan album pod nazivom Budi Tu. Marina je nastavila uspešnu solo karijeru koja je prekinuta odlaskom u USA. Za to vreme Tolja ništa nije objavljivao.

Pre 2-3 godine Tolja je našao novu pevačicu Ruby Montanari, s kojom je snimio nekoliko pesama. Ideja za ponovno okupljanje je došla baš od njega, da bi proslavili 30 godina nastanka prvih snimaka grupe a i da bi ponovo privukli pažnju na rad nove postavke grupe.

Povratnički koncert je zakazan za 21h, no počeo je tek u 22:10 u odličnom prostoru renoviranog Mixer House-a, (svaka čast organizatorima!), gde je bilo dovoljno mesta za sve koje je zaintrigirao povratak omiljene riječke grupe, lica "sklona" šankovima i naravno, Vip face.

Bend je bio sastavljen od odličnih muzičara kao što su Alen Tibljaš na bubnjevima (grupa FIT), klavijaturista Vedran Križan (Neno Belan bend), Damjan Grbac (bas) kao i mladi gitarista Ivan Pešut, koji je za vašeg izveštača bio pravo otkrovenje. Dvoje pratećih vokala (Ana i Vedran) kao i Davor Tolja, klavijature, Marina i Ruby, vokali i Edi Kraljić, vokali, gitara, konferansje su nas u nešto više od dva sata upoznali sa novim materijalom grupe koju kao da su spakovali u vremensku kapsulu i vratili u bezbrižne osamdesete.

Koncert je započela Marina pesmom "Noć", a nastavio Edi sa "Bengalskim tigrom". Ruby je otpevala četiri nove kompozicije (uključujući i pesmu "Ljubomora") i jednu sa Marinom u alternaciji ("Ti i ja"), Edi je otpevao nekoliko pesama sa albuma koji je snimio sa Davorom Toljom, Marina je otpevala dve kompozicije sa solo projekata.

Naravno glavna poslastica su bile najpoznatije kompozicije grupe sa početka karijere kao što su "Telefon", "Doba jesenjih kiša", "Čuvaj se", "Tek je 7 sati", "28 minuta do 5", "Braća Grim i Andersen" a čuli smo i numeru "Bio sam dijete" u Edijevom izvođenju. Prava eksplozija emocija nastala je kada su u duetu Marina i Edi otpevali po meni jednu od najboljih pesama grupe "Voli me još ovu noć". Nastavljeno je u paklenom ritmu sa "Ja sam lažljiva", "Oaza snova" (Ivan Pešut briljira na gitari!) i završili sa dva najveća hita "Soba 23" i "Program tvog kompjutera".

Marina je usprkos jedroj figuri, bila izuzetno gipka i besprekorno je sve otpevala, ne obazirući se na vrtoglave cipele koje je ipak kasnije zamenila čizmama. Edi je bio pravi šmeker i po izgledu i po glasu, Ruby je bila pravo osveženje za sve prisutne, a prateći bend rukovodjen Davorom Toljom nije samo svirao pop već je poprilično bio rockerski raspoložen.
Na bis su izveli pesmu "Kolačići" sa Marininog prvog solo albuma a na njen predlog odmah su spojili i drugi bis i ponovo izveli "Sobu 23" i "Program tvog kompjutera".

Dva sata i 10 minuta su brzo prošli, članovi grupe su se biranim rečima obratili prisutnima, posebno izuzetno emotivna Marina, koja je zahvalila publici i prijateljima koji je nikad nisu napustili i po njenim rečima držali je kao kap vode na dlanu. Izuzetno dobra svirka, prijatan prostor Mixer House-a i raspoložena publika učinili su da zadovoljno odemo…u noć!!

14.02.2013.

Rebel Star
09.02.2013.